Lördag morgon

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Sitter i soffan denna lördag morgon med mitt kaffe & har tänt upp 2 ljus, mest för myskänslan och tv4 morgon tv på ...
 
Tittar på mobilen det öser kärlek o tankar över lilla Dante som hittades död igår, det är mkt tjafs i den gruppen av var pengarna tagit vägen som folk swichade ( jag med) 
 
Det blev ju en hel del, men det får dom sköta jag gick ur gruppen igen, finner ingen mening att va med nu mer. 
 
Jobb väntar på mig 11.30 fram till 21.00 en lång dag och samma i morgon, men nu dricker jag kaffe och har det rätt bra.
 
Har du planer för dagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Jag hade inte sett till den gruppen. Nu är det ju inte lönt. Så himla ledsamt, jag tände ett ljus för honom igår kväll. Hoppas han dog direkt, så han inte varit utsatt för något i mellantiden. Stackars hans familj, det går inte ens att föreställa sig hur de mår... 😢

Svar: Nej det är så hemskt jag grät så på jobbet när jag fick höra :(
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken mardröm att mista ett barn så och ett gräsligt besked att få.

Här står det barnpassning på agendan och i kväll kommer barnen för att fira sin pappa. Mysig lördag med andra ord. Noterar att du valt samma bild som jag :D

Kram och ha en härlig dag <3

Svar: Ja jag älskar hennes bilder :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Blondina:

Jag swishar aldrig till någon organisation för oftast de lurar folk på pengarna. Tragiskt med Dante men har nog med mitt så har varken tänt ljus eller dylikt. Så här upprörda var knappt folk då andra försvunnit o hittats döda.

Kolla på youtube :) visar live i 24 timmar :) De verkar va sköna människor!

4:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon ☕En regnig lördag här🌧💧Tråkigt med Dante. Står nog om honom i Finlands kvällstidningar också
Ha en fin lördag
Kramar 💕😍

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch det är verkligen hemskt och ha en fin dag! Kramis

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vilken jäkla mardröm:( blev så ledsen när jag läste om det igår:(ha en bra jobb dag här ska vi på dansträning o kalas ikväll,kramar

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Det 'r ett elände med lille Dante. Alla hoppades att han skulle hittas levande. Mina tankar går till hans familj!
Hoppas du har en fin helg. Kramar

Kommentera inlägget här :