Närmar sig ..

publicerat i Allmänt;
lånad bild
 
Det närmar sig för oss att åka över till Danmark & Köpenhamn för en övernattning och gå runt och ta in allt med julen, dricka gott äta gott & må bra...
 
Vi bor denna gången nästa mitt i smeten så inte så långt att gå, dock kommer vi att gå till Nyhamn där är såå mysigt med alla stånd som har god dricka mm.
 
Få den där julkänslan man så gärna vill ha, klä sig varmt så man slipper frysa det är prio ett för mig.
 
Sen kommer vi nog att besöka julmarknader här hemma oxå finns ju lite här & var ...
 
Går du på julmarknad?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Ja absolut julmarknader är trevliga och man får den där stämningen som man vill ha själv har jag börjat tidigt här hemma i år med Julen ! Ha en fin vecka fina vän 💖

2:a kommentar, skriven , av enna:

Låter mysigt! Hade verkligen velat gå på julmarknad i Danmark :)

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, men det var länge sedan det blev en marknad i Köpenhamn. Så mysigt det låter men för vår del blir det nog bara lokala varianter.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Julmarknader är inget för mig. Men det finns ett undantag och det är den på Alsters herrgård i Värmland, Gustav Frödings födelsegård. Där är det mest fint värmländskt hantverk som säljs, kransar, en del mat och annat och så fin miljö ute på landet. Jag är ingen julfantast sedan 2002 och tycker inte att julmarknader ger mig något. Men en tur till Köpenhamn kan jag ta när som för det är en så härlig stad. Alla ljus och sådant tycker jag är fint och att äta gott gillas men som sagt julmarknader får vara.
Men jag är säker på att ni får ett fint dygn i Köpenhamn och mysigt på alla de sätt.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Diana:

Mysigt, en och annan julmarknad blir det nog kram

6:e kommentar, skriven , av eval8:

Nej, det är inte så vanligt att jag gör. Har ett par som verkar lite intressanta i år, får se om det blir nåt.

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så mysigt och ni har ju så nära dit:) kramar

Kommentera inlägget här :