Outfit x 2

publicerat i outfits;
 
 
Som ni vet älskar jag kläder & mode jag tar lite av det jag gillar så jag bjuder på 2 olika outfits här ..
 
Översta jeans hm, skor gant, tröja hm, jacka gekås, basker hm , skal på mobil ideal of sweden.
 
En outfit behöver inte alls bli dyr eller märke utan det har med fantasi och att sätta ihopa en kombo.
 
Sista outfiten är skor scorett, byxor hm, tröja hm, jacka & basker oxå från hm, det är så himla kul att ha kläder som man gillar o kan ha med olika outfits.
 
Ha en fin lördag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

du är så fin gumman o ja jätte duktig på kläder
den sista har ja kollat på byorna va på casells här men ska kolla h&M ja köper ju inte kläder till mej själv har inte rå så jäkla tråkigt :( men de byorna gillade ja me kostade typ 400 så nja blir väl inte ens

ulie svammel förlåt kära
hoppas u har en fin helg puss

2:a kommentar, skriven , av ullie:

glömde säga ja det är väl en mamma s jobb kanske ja e glad så länge d e hemma men sen ute

när de går på mellan stadie man vet vilka de leker med man ve vems föräldrar o sånt där men sen då de blir 13 man har ingen kolla längre o vet bara nåt namn
ovissht kanske ..
fick hämta hem sonen igår full suck första gången men öndå
hemlis med dej har inte sagt till nån puss

Svar: usch ja det är inte så kul, hur gammal är han? kram gumman
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av JoJo:

men vilken superböna du är! :D så snygg!!

vi bokar flyg för sig och hotell för sig :) vi åker alltid med sas och så bokar vi hotell via hotels.com när det är nåt bra pris på nåt hotell på den sidan. så det kan jag rekommendra :) vad kul att du vill se min shoppinglista som jag har gjort inför resan. då kommer det komma ett inlägg om den listan innan jag åker :D ja, klart jag kommer lägga upp massa bilder från resan sen när jag är hemma igen ;) hoppas du får en fin söndag pinglan <3 kraam

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Snyggt!!!

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så grymt snyggt du klär dig kvinna:) fina Eva. kramar

Svar: naw tack sötis kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av bi:

Allt klär en skönhet så snyggt 💖👍

Svar: amen du e ju för gooo kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

va kul o sse dej på syna det gjorde ja o vill skicka en pus kram

Kommentera inlägget här :