På fötterna

publicerat i skor;
Att vara varm om fötterna vintertid är ett måste för mig, men jag vill inte heller bli blöt när man är ute länge eller är ute & går ..
 
Har tittat på dessa ett tag för mina andra har hängt med många år, och är inte vattentäta heller vilket jag vill ha.
 
Är man ute med kidsen och åker pulka vill man inte  frysa om fötterna, för är man varm om fötterna så håller man sig varm om kroppen oxå.
 
Fick rabatt på black friday* 400kr billigare inte fy skam. Hade dom på mig i går när jag gick till affären men hua vad jag var varm om fossingarna när jag kom hem..
 
Vad har du på fötterna när kylan slår till?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Inte jättevarma vinterskor, har dem bara om det är snö, annars mina vanliga sneakers.

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har skor som håller mig varm och torr om fötterna.

Hoppas din dag blir fin!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till en bra rabatt! Jag har ett par goretexkängor från Salomon, et par curlingkängor och några andra vinteralternativ. Numera fryser jag inte om fötterna!

Kram och ha en fin dag <3

Kommentera inlägget här :