Trevlig

publicerat i allmänt;
lånad bild
Fredag & helg som väntar som ni säkert sett fram emot men för min del kvittar det då jag bara skall jobba.
 
Trist då maken är ledig men så blir det ibland, får ju iofs lite tid när jag kommer hem, skönt att slippa gå upp tidigt i alla fall.
 
Blir ju inte alls så mkt gjort sova, jobba, äta men sen är det ledigt måndag o tisdag.
 
Hade man inte jobbat hade man inte heller kunnat göra allt kul som man gör under året, om 2 veckor åker vi ju över sundet för en övernattning ..
 
Blir god mat, se på julskyltning, fika, god dricka , bara umgås såå mysigt att sticka i väg sådär 1 natt.
 
Hur ser din helg ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jobbar man helger, vilket jag också oftast gör när jag jobbar så blir det ju inte mycket annat. Men för mig är det bara trevligt med resejobbet. Långa dagar blir det ,oftast från 8 på morgonen till 22 på kvällen. Men det är sällan mer än fyra dagar i rad. Visst är jag trött eftersom man inte direkt har några "raster" men allt jag få se och uppleva uppväger det. Å sen är det ju inte så ofta heller.
Idag har vi varit ute och promenerat till en grannby längs havet och hem igen. Med tapas och lunchstopp. Så det blev 8km. Mysigt var det. Och nu njuter vi på terrassen i kvällssolen och klockan är 17.
Ha det så bra du kan. Och fint att se fram emot er resa över Sundet.
kram!

Kommentera inlägget här :