Bra svenskt ..

publicerat i Filmtips;
lånad bild 
 
Ja som jag sagt innan så är det mkt serier o film denna tiden på året, och denna svenska serie är en favorit.
 
Vår tid är nu** går på svt 1 men kan ses på svt play om man missat, en dramaserie i 30 avsnitt. omkring krigsslutet 1945.
 
En familjekrönika om kärlek, konflikter,och framtidshopp, som sträcker sig från fredsdagen 1945 och många år framåt.
 
Skådisar: Suzanne Reuter, Adam Lundgren, Peter Dalle, Hedda Stiernstedt, Charlie Gustavsson mfl.
 
En underbar serie på många vis...
 
5 av 5 av mig ..
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Tack för tipset kram

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag ser den inte.
Av någon anledning så har jag inte fattat tycke för den som så många gjort.
Jag är väl som vanligt "kärringen mot strömmen". Hihi.

Kram och ha en fin dag!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag tycker den är riktigt bra och förutom själva "storyn" som ger en bra inblick i livet i Stockholm så är det toppenbra skådespelare. Detta är ju inte en serie bara för att vara ett tv-program. Många serier är ju det. Framförallt svenska"reality".
Kram!

Kommentera inlägget här :