Den krymper

publicerat i allmänt;
 
Jag har sen jag kom hem från semestern ätit mindre o få kh det har oxå gjort att magsäcken krymt lite, jag märker det när jag äter.
 
Åt i dag en underbart god korvstroganoff ala lchf samt lite blomkålsris, efterätt ett pink lady äpple.
 
Mätt är magen och nöjd är jag, fick ta bort lökarna som skulle varit i för jag får så ont i magen av lök ( ibs) så jag undviker sånt jag vet inte är bra, men ack så gott.
 
Dagen har varit lugn o fått tvättat lite, fixat matlådor inför helgen så vi har mat båda två. 
 
Nu blir det lite tv och sen vår serie som går på c more, ....
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Sorglig men fin.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Lagom och med promenad. Kram!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra att hitta balansen i det dagliga vad gäller maten. Jag äter ju inte så fet mat eftersom jag inte mår bra av det men har alltid tänkt att jag inte kan äta mer än det jag gör av med. Blir inte mycket sött här. Har haft en jättebra dag med jobb och i kväll ett reseevent. Så trevligt.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Min gårdag var väldigt lugn, bestod av vila och återhämtning.
Ha en fin dag!

Kram

Kommentera inlägget här :