En övernattning

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Ja vi brukar ju hitta på något i dec inför julen så även i år har vi köpt en övernattning i Köpenhamn på detta hotellet.
 
Även julmarknaderna är i gång för dom börjar 16 november så det blir mysigt att bara åka i väg & vara äta gott dricka gott & promenera runt i den härliga pulserande staden.
 
Sånt gör det trevligt i vardagen att hitta på små saker som piggar upp. Sen blir det ju lite utflykter i vår egens stad julmarknader osv.
 
Hittar du/ni på något innan jul?
 
Kram 

Taggar: julmarknader, kvalitets tid, övernattning;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Åh va mysigt ! Inget särskilt förutom att julpyssla hemma hos en av mina syrror och några till tjejer.
Kram fina Eva 💗

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Inga planer i år, för jag vet inte när min op-tid blir.

Svar: op? har jag missat nåt ?
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Just då är det som mest intensivt i gruvan så nej, det blir inte mycket extra.Men visst lär det väldigt trevligt!

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det låter mysigt med en hotellövernattning.
Själv har jag inga planer på något liknande.

Ha en toppendag!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt och Köpenhamn lockar ju alltid. Ett bra hotell med centralt läge gör ju vistelsen än bättre. Klart du ser fram emot detta.
Vi har en hel del inplanerat före jul och här ingår också hotellövernattningar. Jag gillar det. Och vad gäller jul vet vi inte vad vi gör då. Jag är inte mycket för det "juliga" men trevligheter hittar vi alltid på. Kom idag till vår spanska sommarstuga och nu sent på eftermiddagen vid 16.30 är det +20 och sol. Njuter på terrassen.
Kram och trevlig kväll.

Kommentera inlägget här :