Fika dax ..

publicerat i allmänt;
lånad bild 
 
Äntligen en sovmorgon, dom är viktiga för mig & mitt mående känner jag själv men att jobba bara kväll tex är uteslutet. Men ibland är det ok eller som idag helt ledig dock hade jag önskat att agendan var tom.
 
Men så är det inte idag men imorgon så är den, jag har psykologen vilket är viktigt efter traumat på Naxos bla.
 
Men sen åker jag till stan & fikar med en kär gammal väninna som jag bara träffat en gång i somras.
 
Alltid trevligt hon har all tid i världen då hon är 10 år äldre än mig, så vi får ta det när jag är ledig ..vilket jag är idag.
 
Ser skönt ute så jag är tacksam att slippa regn :) 
 
Hur ser din da ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Jag ska handla strax, sen baka och ta hand om en del äpplen. Tror jag gör pajer att stoppa i frysen. Sen blir de liggandes där i flera år....

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Idag blir det hemgång från Zafra. Nu ska jag gå och strosa lite på gågatan och ta en kopp kaffe÷)
Det är bra att du tar det lugnt// kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt med en sovmorgon då och då. Återhämtning är viktig och får man det går det ju att jobba en hel del. Trevligt att träffa en vän och det är också en sorts återhämtning att göra saker man mår bra av. Jag har en del jobb att göra så så mycket annat blir dte inte idag. Däremot en helt fullmatad dag i morgon med både jobb hela dagen och sedan roligheter på kvällen.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Man ska verkligen inte tumma på det som är viktigt och dit hör helt klart psykologen. Själv har jag jobbat och nu ska jag städa. Inte det roligaste men det behövs...

Kram och ha en bra onsdag!

5:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Mysigt att ses över en fika! <3

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Ett sådant trauma hade jag dött av, jag med min drunkningsfobi! Så viktigt att prata med psykologen så du blir stärkt!
Du tar synnerligen väl hand om dig själv, tycker jag, viktigt med vänner och avkoppling.
Kram!

Svar: stor kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men det är viktigt du får prata om det så inget stängs inne <3 blir bättre då

nja ja tycker ox sovmorgon är så mycket värt mn ja skulle inte heller alltid vilja jobba kväll . känns ändå bra med lit variation

hoppas du får en jäte fin morgon dag min vän stor kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fin dag!

Kram

9:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Fika är det bästa jag vet kram

Kommentera inlägget här :