Go kväll

publicerat i allmänt;
 
Go kväll ja mörkt när man går & nästen mörkt när man kommer hem *S* men så är det har man jobb helg så har man & det har gått helt ok.
 
Dock trött i benen mkt spring idag, 7000steg till 16.00 när jag slutade, känns i mina knän som jag slog på semestern.
 
Sitter i soffan har nyss ätit gjorde ju blomkålsgratäng i går för att ha nåt att äta i helgen efter jobbet, så nu är jag mätt & belåten.
 
Skall bara chilla i soffan, inte alls dumt om jag får saga det själv. Upp tidigt 2 dagar till men sen är det lugnt ju ...
 
Hoppas ni har det mysigt så här en höst lördag ..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vi har haft en bra kväll och i morgon kommer lilla hjärtat <3

Kram och njut av söndagen! Fast du jobbar välll

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det blir många steg på en jobbhelg. Men sen blir det skönt att du får ledigt. Jag läste mycket i går, lånade en bok på biblioteket och det är också lite höstmys. Först var jag ju på min Gitarrkurs och det är kul. Känns roligt att man faktiskt kan lära sig nåt nytt. Kram på er 💞😉👍

3:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Låter som en supermysig Lördag! Hoppas din Söndag blir det med <3

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt att du fick en lugn kväll efter jobbet så att du orkar med fler jobbdagar.

Kram och ha en fin Söndag!

Svar: Ja du har delad tur o nu är jag helt slut men kämpar på kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi slet hårt igår, med förtält och golv. Det kändes på kvällen i hela kroppen och knoppen. I natt började det regna vid tre, så vi kör nog hem tidigt. Kass med hund och dåligt väder/E-L

Svar: Ja fy det förstår jag 😳
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi slet hårt igår, med förtält och golv. Det kändes på kvällen i hela kroppen och knoppen. I natt började det regna vid tre, så vi kör nog hem tidigt. Kass med hund och dåligt väder/E-L

Kommentera inlägget här :