Inte den bästa

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Då var dagen kommen som så många inkl jag ( när man e ledig) längtar efter i veckan, men denna fred jobbar jag så även hela helgen så det är inte wiiiiiii precis även om det är ok.
 
Får leva på alvedon, nässpray, halstabletter, så funkar det :) gårdagen blev Wahlgrens värld & efterlyst sen var jag rätt trött, satt o somnade isoffan nästan usch va det låter trist men så är det ibland.
 
Hade tänkt träna idag men vill inte då jag inte mår bra, onödigt att köra på när man har jobbhelg.
 
Ja hösten är ju här på riktigt nu & det är rätt mysigt tycker jag för värmen har vi haft o lite till denna sommar.
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Här har vi mjukstartat dagen utom ungdomarna som jobbar hemifrån. Sonen cyklade ner till ICA och köpte bullar till frukosten så även jag unnade mig en. Senare blir det firande. Hoppas att din förkylning inte blir för besvärlig!

Kram och ha en bra dag <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Bra du avstår träning. Jag ska passa B6. Skulle haft båda, men pappan kom hem så storebror stannar hemma. Kul för dem med grabbdag. Så måste jag ta tag i blomvattning och städning🙄😫/E-L

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken seg och långdragen förkylning..Måtte den ge med sig snart. Inget jobb i helgen här men barnbarnen kommer i morgon och stannar över natt så det blir lite roligheter. Idag inget speciellt för det var en fullspäckad dag igår. Borta i 14 timmar på jobb och reseevent. Jättetrevligt. och lördag-söndag blir det full fart. Långpromenad gäller idag i det fina vädret och mysig middag i kväll.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Har inte gjort nåt större hittills mer än läst en hel del nyttigheter. Nu ska jag gå ut och det blir en lugn fredag, som vanligt.
Krya på dig! Kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

krya på gumms o hoppas att det går bra o jobba i helgen kramar

Kommentera inlägget här :