Lite fix ..

publicerat i allmänt;
 
 
Har ju inte hunnit att fixa naglar dessa 2 veckor, så jag tog tag i det i dag och klippte tånaglar o filade dom ..
 
Tog sen genomskinligt lack som jag tycker passar mig bäst höst/vinter då man inte går utan skor,
 
Ibland målar jag svart eller vitt, men idag blev det så som jag skrev. Köpte detta etuiet för ett tag sedan där är allt samlat & det är enkelt.
 
Min maskin för pedikyr o manikyr gick sönder efter några få gångers använande, så den åkte tillbaka skall köpa en mindre sen.
 
Hur gör du när du fixar naglarna hemma?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag klipper dem bara så fix vet jag inte om man kan kalla det ;-)

Kram och ha en härlig kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Snyggt etui- jag är lite slarvig med naglarna, men ska bättra mig! Så dumt att slarva!
Kram på dig!

Kommentera inlägget här :