Lite lite

publicerat i allmänt;
 
Lite naturgodis blev det i kväll, egentligen inte sugen så men ville ha något att knapra på när nu maken åkte iväg på extra jobb. Så har vi sen helgen  fri tillsammans, skall ner till syrran i morgon dit bjudna på kaffe då hennes make fyller år ...
 
En blomma med bara men har blivit att vi tar en fika i all enkelhet behöver inte vara mer än så faktiskt.
 
Kvällen tillbringar vi tillsammans så lika på söndag, skall ju bli fint väder så får passa på att vara utomhus så länge det går ..
 
Har inte hunnit blogga så mkt men dessa 2 v har varit mkt för mig o hjärnan har inte orkat med mer än jobbet.
 
Men ni finns i mina tankar & ligger mig varmt om hjärtat <3 
 
Har ni det bra i kväll?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Mmm.. Det lät gott! Oss går det ingen nöd på!

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Det låter bra! Och jag har det bra, i all enkelhet med mig själv. Nöjd med dagen, vad annars?
Kram och carpe diem!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har nyss gått en kvällspromenad. Så tyst och folktomt. Tror du jag kan bada i morgon?/E-L

Svar: Ja det kan du nog ;) skönt med tystnad alltså
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Anneli:

Det är gott med lite godis, särskilt dom med lakrits =)

Ville bara titta in o önska dig en Trevlig Helg.. Kramar ♥

5:e kommentar, skriven , av ullie:

jätte härlig väst skrev du från vart ?
men va härligt med ledig helg ihop underbar ha så mysigt hos syrran nu då o godiset ja här blv det cola o marie kex he he men ja det gick det me kram fina vännen

Svar: Jag vet inte gumman men från zalando :) 349 kr kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha nu en riktigt härlig ledig helg!

Kram

Kommentera inlägget här :