Me time ..

publicerat i allmänt;
 
Ja då var äntligen min jobb helg över, den har varit bra men det tar på krafterna min kropp är trött o värker. Kom hem la mig i ett bad, scrubba mig, gjorde inpackning ansiktsmask mm.
 
Sen tände jag upp med ljus, satte på tv o en film med en brasa, som knastrar, tog ett glas rosè kröp upp i soffan satte på mild skön musik. 
 
Skall göra taco maken är på väg hem från sitt jobb, har bara ätit frukost imorse, sen blir det att titta på vår svenska serie som heter ** det som göms i snö ** super bra & finns på D play.
 
Nu skall jag börja små smått med maten & önskar er en mysig söndag kväll...
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Härligt med egentid mys på nu vännen 💖

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Perfekt mys verkligen! :D

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Nu har det redan hunnit bli måndag så jag får önska dig en bra start på den nya veckan!

Kram

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Måndag middag nu, hoppas allt är bra!

Kommentera inlägget här :