Nästa sko köp

publicerat i skor;
 
Ja jag har massa skor & boots och så men när kylan slår till och det inte räcker till med inte fodrade boots jag då har jag ett par curling kängor svarta men kommer att klicka hem dessa fiiiiina rosa.
 
Passar till det mesta och lyser upp mörkret, tar 1 storlek större så kan jag ha raggsockor i dom. 
 
Blir extra varmt och skönt men blir bara dessa i vinter  då det är ett måste att ha varma skor så klart ..
 
Vad har du då kylan slår till på fötterna?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så fina! Jag har ett par curlingkängor, ett par varma stövlar samt ett par goretexkängor som används när det är kallt. Vid normaltemperaturer använder jag oftast mina svarta boots. Men jag är pigg på något nytt i år...

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av ullie:

njae ja tror inte ja har några bra i vinter
du odina rosa :D men de va jätte snygga

skickar en stor kram fina o önskar en fin fredag

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Underbarfärg kram

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Samma skor som jag alltid har...

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Härlig färg, jag har Timberlandkängor men tycker de e galet hala:) sen kör jag med UGG:s ,men måste köpa nya till vinter o vet inte riktigt vad det blir än. kram

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättesnygga! Hoppas du blir nöjd.
Jag har flera par så det blir inga nya. Curlingkängor från Bally med fårskinnsfoder om det blir kallt. Andra boots i skinn från Bally. Läderfodrade, fårskinnsfodrade mockastövlar från "Ugh", boots från ECCO och sedan höga skinnstövlar från Vagabond. Så fler har jag ingen användning för. Glömde mina Timberlandskängor.
kram!

Kommentera inlägget här :