Päls väst ...

publicerat i kläder;
 
Jag tycker det är snyggt med päls väst men har aldrig ägt en, ja inte en riktig så klart men denna föll mig i smaken på i färg & pris.
 
Klickade hem den så den kommer i dagarna, snygg färg som passar med mina andra färger i tjock tröjor.
 
Alla bruna toner, eller jord färger gillar jag. klickade ju även hem en kappa i fuskpäls som jag kommer använda .
 
Skickade ju efter en rosa täckväst, men den åkte tillbaka så därför blev det denna i stället.
 
Har du väst?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Japp, jag har både en svart pälsväst och en mörkblå och en röd täckväst.
Jag trivs i väst.
Snyggt, den du skickade efter!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jadå, tre olika och jag använder de en hel del- DE är lite olika i tjocklek. Gilllar sportmärket Peak Performance och de kommer alla tre därifrån. Hoppas du blir nöjd med den här-
Kram!

Svar: Ja det vet jag o priset är oxå högre vet jag ;) kram å fin kväll
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av kerstin ehrenholm:

Jag har täckväst och fuskpälsväst snyggt

4:e kommentar, skriven , av anneli:

Nopp, skulle aldrig någonsin kunna bära päls av något slag.

Svar: men det är fuskpäls ..
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :