Värre o värre

publicerat i allmänt;
 
Usch fy jag har så ont i halsen, haft det i några dagar men blir värre tycker jag & jag är såå trött på att vara sjuk!!
 
har inte gjort många knop idag, var hos sjukgymnasten och fick svar på varför mitt knä gör så ont, hon visade röntgen bilderna o min artros sitter bakom knäskålen. Dottern kom på besök i dag efter sitt jobb.
 
Ville ha ägg & bacon så det gjorde jag, sen målade jag hennes naglar, vi fick oss många skratt i kväll, fast nu är det svårt för mig att prata är så hes.
 
Skall hoppa i säng för jag skall jobba 07.00 och måste ha 8-9 timmars sömn, vilket det inte blir i natt.
 
Sov gott 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

hoppas du blir bättre det är inte skoj
känner mej febrig o ont i halsen täppt på kvällarna men sen bättre på dagen inte skoj heller
köp dej nån strepsl om du inte har o drick citron iblan lindrar det lite o ja tar ingefära me men gillar det inte usch :D

kramar finaste du natti när det e dax.

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad tråkigt att gå omkring och inte må bra.
Krya på dig!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Amanda (Swedish Passport):

Men usch då, krya på dig!

Svar: Tack snälla <3
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas du fick sova! Krya på dig/E-L

5:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Trist att känna sig sjuk. Krya på dig. Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med att din infektion inte ger med sig. Tar ju verkligen på krafterna.
Skönt ändå att du fick veta varför du har ont i knät. Säkert kan du få bra rörelser att jobba med av din fysioterapeut. Brukar ju hjälpa/linra så småningom.
kram!

Kommentera inlägget här :