En del av Grekiska övärlden

publicerat i Grekiska övärlden;
 
 
 
Dom två översta bilderna är från Paros, den understa från Naxos hamn då solen går ner, man kan inte se sig mätt på det liksom. Vi åkte ju över till Paros & det är en ö jag gärna vill återkomma till, helst utan båt som sist ( blir nog båt ändå) 
 
Vi får se men det tror jag nog, allt var mindre, så genuint grekiskt tyst, ja nu var vi där relativt sent brukar åka 1 vecka innan, så det var slutet av säsongen, men känslan när man steg av båten, var i just love it.
 
Det är bara 30 minuter mellan Naxos/Paros sen är där även Antiparos en mindre nära närmre Paros så det ultimata för oss hade varit 1 vecka på Paros, 1 på Antiparos sen avsluta på Naxos.
 
Får se nästa år vad det blir, kanske helt ny ö närmre än dessa, det är ett nöjje bara att kolla efter resmål :) 
 
Kram å fin kväll <3 
 
När börjar du se efter resor till 2019?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Wow det är verkligen så fint! <3

Svar: ja håller med 😉
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Underbara bilder! Vi har inte börjat leta än men vi har börjat prata om det i alla fall. Planen är att vi ska åka med den lilla familjen och förhoppningsvis hänger syskonen på. Vi får se.

Kram och ha en fin kväll <3

Svar: Åh det låter ju trevligt lutar det mot nåt specifikt? kram o fin kväll 💙
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av ullie:

din man känner väl igen lite oxå
det är så fint o man kan inte sluta ta kort så vackert

nä benet värker i ett om ja tar tabletterna lite långt ifrån varann
kanske kan bli bra med nå kurs träna gör ja men räcker det ? usch jobbig värk i både rygg o andra knät så gnäll till 1000 minst

ja a härligt nu i dagarna men till helgen kommer väl rusk vädret åh dum dator en del bokstäver slutar tryckas ner så du vet =) ' kram fina så hörs vi

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Vissa platser borrar sig fast i ens hjärta! De ställena kan man fota om och om igen...

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Rekommenderar verkligen att själv lägga upp resorna och boka allt på egen hand. Jag gör alltid det. Jätteroligt att planera. Vi har ju båtluffat mycket i Grekland under årens lopp och besökt många öar. Och det är ju svårt att i greklands skärgård inte använda sig av just båtar. Vi har flugit till Athen eller Santorini och sedan dragit iväg. Kul att du gillade Paros. VI var inte så där jätteförtjusta utan tyckte det var ganska turistiskt när vi varit på plats, men det har varit i juni och juli. Vi stannade då bara ett par nätter och tog oss till Antiparos där det var mer genuint och sedan vidare.
Sommartid vill jag inte helst lämna Norden men jag reser ju gärna andra årstider och vi har en häftig resa i tankarna i vinter. Får se var vi landar.
Jättefina bilder och visst är Grekland fint.
kram!

6:e kommentar, skriven , av emiza:

underbara bilder

7:e kommentar, skriven , av tinis:

Fina foton 😊

8:e kommentar, skriven , av Kourtney Yasmine Styles:

I Grekland har jag (tyvärr) bara besökt Rhodos 1 gång.
Vi åkte dit i juni och då va det nästan KALLT tyckte jag och dte blåste mycket! :(
För mig blir det ingen utlandsresa 2019 eftersom jag föder barn i november i år!

Svar: aha Ja Rhodos är nog den ö jag gillat minst, men där finns såå många vackra öar i Grekiska övärlden, åh va roligt att få barn, första?🧡
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Carro:

underbara Grekland! <3

10:e kommentar, skriven , av Michaela:

Vad vackert! Just nu bor jag i Spanien, men Grekland hade ju inte varit helt fel :D

Kommentera inlägget här :