Hemska sanningen

publicerat i allmänt;
 
Lånad bild
 
Har ju läst om denna otroligt goa o starka kille Alexander som drabbades av cancer, när han var 16år det var då de upptäckte det, den 1 okt kommer barncancer galan på tv & på söndag 30 sept visas denna dokumentär av Alexanders sista tid.
 
Jag såg den på dplay och blev stum av beundran att en kille kan vara såå otroligt positiv till detta han drabbades av, hans styrka hans glädje, sätt mot andra.
 
Han är eller blev bara 18 år här får man då följa hans sista tid & det vill han visa hur det kan vara, en stark & rörande dokumentär.
 
R.I.P Alexander <3 
 
Kram 
 

Taggar: Alexander, barncancerfonden, dokumentär, tv, viktigt;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag följde ju Saga, som blev bara 17 år. Hon kommer säkert med i barncancergalan. Hon har dokumenterat SÅ mycket.
Ja, för dessa ungdomar, som fått sluta alldeles för tidigt. Vila i frid.
Carpe diem. Kram.

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag följde också Saga och det enda man kan säga att deras öde berör. Jag misstänker att hon också kommer att vara med eftersom hon dokumenterade så mycket. En skrämmande sjukdom och extra tungt när det är barn och ungdomar som drabbas.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Måste se denna dokumentär ❤️💔kommer göra ont ända in i själen . Skrämmande jäkla sjukdom .Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jäkla skitsjukdom!/E-L

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fin dag.
Själv åker jag in till byn och hälsar på barnbarnet!

Kram

6:e kommentar, skriven , av bi:

Den där jäkla cancern jag hatar den många av mina vänner har den tagit alltför unga FUCK CANCER

Svar: HÅLLER MED <3 KRAM
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :