Höst boots ..

publicerat i skor;
 
Har bestämt mig för dessa höst boots, gillar färgen & mönstret o vagabond är ett säkert kort. Det finns ett hav av boots och ja hade jag plats o råd hade jag haft mängder men så är det inte får liksom tänka till.
 
Har ännu inte börjat med boots utan har ännu sneakers, loafers men man kan ju inte vänta då tar det slut.
 
Jacka köpte jag 2 st på gekås, sen har jag sen förra året, köpte mig även en basker i beiget som jag gillar & är skönt på skallen.
 
Har du köpt eller kommer du köpa nåt höst nytt?
 
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Jättesnygga! Har köpt 2 nya par nu i höst :D

2:a kommentar, skriven , av ullie:

känner i år att ja inte kan ge mej ut o kolla på saker sådär men ja det blir både höst o vinter ändå så får väl se
idag gnälldag o jätte ont i benen suck
hoppas du börjar bli friskare stor kram gumman

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Riktigt snygga verkligen! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det blir inget nytt till mig i höst men jag har så jag klarar mig.

Kram och ha en fin Måndag!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ursnygga! Jag behöver ett par nya men har ännu inte kommit till skott. Men visst börjar det bli dags för höstskor nu.

Kram <3

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

snygga,jag har köpt en teddykappa och ett par sneakers:) men behöver nog lite varmare skor som typ denna på bild:) usch i morse var det kallt ute,kram

Svar: åh teddy halv lång har jag med köpt :) fiint ja jag känner att det är kallt kramis
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättesnygga! Bra att passa på att handla när det fortfarande finns i butikerna. Många bra saker tar ju slut. Jag har två par "boots" från Vagabond sedan tidigare som jag verkligen gillar. Så skönt med skinn som andas. Sedan har jag ett par härligt sköna boots i svart mjukt handskskinn från "Bally" som är verkliga favoriter. Och höstkläder behöver jag nästan inga för jag är ju i varmare trakter. Än gäller sandaler.
Var förra hösten med en "personal shopper" och handlade rejält så jag har inte behov av annat än några par jeans. Brukar hitta dem på Zara. Fint att du fick handlat en del på GEKÅ.
Kram och trevlig kväll.

Kommentera inlägget här :