Incidenter som satt spår!

publicerat i allmänt;
 
Ja gårdagen gick i 110 hade en del saker vi skulle fixa, mitt mående är inte 100% efter det som hände på Naxos.
 
Först vågen jag slungades i slog i knäna o ländryggen, sist nämnda har blivit värre, svårt att sitta o ont när jag går, fick en akut tid till sjukgymnast i morgon. Sen höll vi på att bli påkörda rörde sig om knappt 1 meter.
 
Sen kommer vi ca 400 meter fram på vägen där står bilden, som då hade kört på en annan vespa, 2 personer satt på den oxå. Han hade stopp plikt, vilket han sket i.
 
Båtresan, från paros har o mår jag dåligt över, har mardrömmar om att jag drunknar, kan inte ens prata om det utan att tårarna kommer. Fick en tid hos min psykolog, allt har blivit för mkt för mig.
 
Hoppas ländryggen o knät inte är nåt allvarligt, känns som jag går som en gravid *S* tur jag har värktabletter hemma alvedon+ ipren. Annars är det underbart att vara hemma o tillsammans o vi skall ut en roadtrip o får se var vi hamnar.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken otur att en skön semester lämnar sådana oönskade ”men”. Hoppas det hjälper att prata och att rygg/knä blir bra snabbt.
Jag ska fika hos låssmeden idag, efter att ha varit på biblioteket. E-L

Svar: låter skönt, fika är trevligt närsom eller hur ☀️
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men gud stackare fy så otäckt, ta hand om dig åh vad jag skulle vilja fika med dig nu,kramar

Svar: naw du e för söt får kanske nån gång se till att få en fika kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med flera tråkiga händelser. Men även om de sitter i så hade det ju kunnat varit mycket värre. Hoppas du får en akuttid för röntgen av knä och ländrygg. Men det gör ju så ont och det onda kan ju sitta i länge även om man inte på röntgen ser vad som är fel.
Hoppas att du nu vilar dig i form och inte anstränger vare sig rygg eller knä. Fint att du fått en psykologtid för att prata om det som hänt är viktigt och få redskap för att gå vidare.
Kram och trevlig onsdag.

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jobbiga händelser och sådana sätter sina spår. Tack och lov har de dock en tendens till att förblekna och speciellt om man får tala ut om dem. Själv jobbade jag som vanligt men har också hunnit med långpromenader med Miss E.

Kram och ha en fin dag <3

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Usch & fy Eva va jobbigt med trista semester incidenter😔båtresan hoppas jag du kommer över efter samtal.....vi har ju vart utför flera mardrömsresor m båt där jag fått riktig panik o lovat mig själv att ALDRIG någonsin mer utsätta mig för d igen......ändå gör jag d om & om igen varendaste sommar😂då har jag liksom glömt vad jag lovat mig själv!!! Än värre låter det med ditt knä och din rygg...inte alls bra😔hoppas verkligen du får kollat upp detta snart o att det inte är nåt allvarligt utan kan läka ut m vila!!💕Bamsekramar och Kryakramar 🤗//Ann

Svar: Ja jag säger som du, aldrig mer båt men vill både tillbaka till Naxos, Paros, även besöka Antiparos så vi får väl se ..ja det andra skada jag i den jädrans vågen ..men det löser sig nog så småning om ,.kramis bästa
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :