Rutigt i höst

publicerat i kläder;
 
Hett i höst o då är det rutigt som härskar både vad gäller byxor, kappor, halsdukar, mm och visst är det coolt, man kan tillsätta så många olika saker till att få en mer classic stil till en mer ruff & tuff.
 
Allt beror på skor, topp/tröja/ väska/ och det är ju det som är så roligt, att 2 med samma byxor så kan det endå se så olika ut.
 
Mode är roligt, för oftast kommer det tillbaka med några år emellan. Jag har beställt dessa byxorna o tog 42 som dock var för små, jag har alltid 42 men så kan det bli ibland.
 
Blev retur & byte kostar 299kr ett helt ok pris på HM ...
 
Gillar du rutigt?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ursnygga byxor men synd på storleken bara men det går ju att returnera. Får hålla utkik efter dem i butik.

Kram och ha en bra kväll <3

2:a kommentar, skriven , av bi:

Så jäkla snygga byxor jag har ett par umgefär likadana som köptes på Kappahl i somras ..Jag älskar rutigt och har alltid gjort det 👍Dom där passar dig och med lite rosa till 💖

Svar: hi hi du e för goo kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Spännande, jag är urdålig på trender ;). Det var inne med rutigt när jag gick i 6:an också :D

4:e kommentar, skriven , av ullie:

fina passar både me vitt o svart
vill me ha ett par
hoppas du haft en fin dag o piggat på dej lite kramar

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag kan nog inte säga att jag gillar rutigt.

Ha nu en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :