Söndagsfrukost ..

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
God morgon en skön söndagsmorgon som vi sovit ut, jag har nog sovit 12 timmar och skulle kunna sova längre men måste upp.
 
Söndag & då har vi nu bestämt att när vi är lediga tillsammans skall vi göra en lite mer lyxig frukost, än det vanliga då bara.
 
Glömde dock köpa melon, men det tar vi nästa gång, idag blir det värmda bullar, ägg, bacon, juice, kaffe ..
 
Övrigt blir det vila bara, så jag får gå upp 08.00 i morgon för att ringa vc för en tid och ta prover ..
 
Nu skall jag fixa frukost & njuta av morgonen även om den blev sen *
 
 
 Hur ser din frukost ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag äter nästan alltid grekisk yoghurt med ICA:s odlade stora blåbär. Hur gott som helst! Jag är egentligen ingen frukostmänniska så det blir inte mer än det.

Kram och god söndag <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad smarrigt med en lyxigare frukost och ha en fin dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad smarrigt med en lyxigare frukost och ha en fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Lyxfrukost är härligt! Just idag blev det inget särskilt. Som vanligt alltså.
Skönt med en rejäl sovmorgon. Det behövde du! Njut nu av din söndag! Kram

Svar: Tack goa, kommer inte i på alla bloggar idag vet ej vaf som är fel 🙄 kram o fin söndag ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Kourtney Yasmine Styles:

Guuud va skönt med så mkt sömn!! Läääänge sen jag sov sådär!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Oftast blir det kaffe, lite yoghurt, färskt bröd med ost, skinka och tomat, paprika och gurka. Och alltid lite frukt. Ibland byts yoghurt mot ägg.
Men o jag jobbar och ska iväg tidigt så blir det lite mindre.
Önskar dig en fin dag och hoppas magen är bättre.
kram!

7:e kommentar, skriven , av bi:

Jag är ingen frukostmänniska vill helst sitta själv och äta den består alltid av kaffe två hårdbrödmackor med en ostskiva på varje ock lokaltidningen 😁 Däremot både lunch/middag äter vi alltid tillsammans tycker det är kul laga mat (ibland då) och att duka fint 👍
Kram ha en trevlig söndag men framförallt att du känner dig piggare fina bloggvän ❤

Svar: Vi har alla våra egna metoder ;) ja jag mår sådär men vilar vilar bara kramis
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :