En extra weekend resa kanske ...

publicerat i resor;
 
Ja vi har ju 2 resor in planerade i år & kanske blir det en extra weekend resa till.....ja var är jag på bilden?
 
Gotland är det ju med dessa raukar som är såå häftiga och något man inte ser annars, fick lite öken känsla här ...
 
Om det går som vi vill åker vi dit för bonus sonen tar studenten, och vi har redan bokat hotell, det kan vara klurigt att få boende på Gotland sommar tid då det är mkt folk där ...
 
Men som sagt jag håller tummen att det går vägen ...
 
Har du besökt Gotland?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt! Hoppas ni kommer iväg. Men har ni bokat hotell så ska det väl fungera för oftast kan det ju vara knepigt med bra boende. Vi har varit på Gotland en del och har då bott på Wisby hotell som ligger mitt i gamla stan och som varit väldigt bra.
Sedan har vi också periodvis bott på Fårö och lite runt om. Men vi undviker helst turistsäsongen.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Yes, har varit där med en kompis för typ hundra år sen!!!!😂Jag tror jag va 17 år eller nåt! Har ALLTID velat åka tbx men tyvärr inte blivit av!!🙄Låter mysigt Eva😍weekend resor borde vi alla verkligen bli bättre på!!!!👍👍👍Kramiiizz från Falkenberg🤗

3:e kommentar, skriven , av Ullie:

vet inte om du har johanna på stylemood? hennes företag ligger i visby hade varit skoj o gå dit o kika hon har lagt upp hela sitt företag http://johannautterberg.se/
va på gotland då ja va 14 eller nåt så himmelens år sen
vem vill inte åka dit igen :D
kram gumman o jäte fin bil det är såå fint där

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Det hoppas jag verkligen att ni kommer iväg. Sin sons student vill man väl inte precis missa! Bra att ni har bokat hotell!

5:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Jag kommer faktiskt från Gotland =) Born and raised! Så jag säger att du utav tvekan ska dit - världens finaste ställe ju (lätt partisk, haha)!! STOR KRAM finaste <3

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Du anar inte hur sugen jag blev på att resa nu när jag läste detta! :D <3

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så himla mysigt ,har inte varit där dock men låter underbart,klart ni ska dit om bonussonen tar studenten,kramar

Svar: Ja det beror på om maken får ledigt kram allt bra?
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :