Läkaren ringde

publicerat i allmänt;
 
Tog ut komp i dag såå skönt, gick 12.00 tog en sväng på stan men kom på att kroppen inte orkade så jag gick mot bussen och åkte hem. Satt och samtalade med en trevlig äldre dam på bussen ...
 
Väl hemma sov jag 30 min eller vilade sen satte jag på en maskin tvätt, sattes ut för att torka på balkongen. Lyssnade på en podd fixade tånaglarna & slipade fötterna.
 
Mobilen ringde, stor vårdcentralen, hm varför inger dem?? det var min läkare som undrade hur jag hade det med magen? jag sa att jag är kallad, men hon ville att jag skulle komma nästa vecka för att ta ett prov.
 
Hon trodde att mitt knä kunde vara nervskada, så hon skrev ut medicin för det, får se hur det går. Väntar ju på ortoped kallelse vilket kan ta tid.
 
Sol & värme är kommen men jag jobbar gav godis ägg till 4 av mina brukare som uppskattades med lite choklad i det värmde mitt hjärta att dem blev så glada för så lite.
 
Hoppas ni har det bra denna skärtorsdag..
 
Kram
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Vad skönt att läkaren ringde upp och brydde sig!
Hoppas din påskhelg blir fin oavsett jobb eller ledighet. Gladpåskkram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Skönt att läkaren hörde av sig så då kan du prova det men ortopeden är nog ett säkrare kort. Hoppas du får en tid snabbt.

Kram och go kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så skönt läkaren hörde av sig då,försökte kommentera här igår men lite struligt på blogg.se kram o glad påsk vännen.

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så bra att de kollar upp dig. Och kanske kan denna läkaren skynda på ortopedremissen. Hoppas!
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

ja men va mysigt o sluta tidigare . ja det är bättre e kollar dej o hjälper dej så du blir bättre .
det är så himla jobbigt med knäna o himla värk hoppas veerkligen det blir snart .
skickar masa påsk kramar ändå o hoppas du hinner vila lite oxå . extra pengar på stor helg det är det man får tänka på det går fort ändå kram

Svar: Kommer ej in till dig gumman ,,,,GLAD PÅSK kramiz
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så bra att hon ringde! Nu är det långfredag🐣🐥E-L

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Bra att läkaren tog kontakt, hoppas tabletterna ger dig lättnad.

Ha en fin helg!
Glad Påsk!
Kram

Kommentera inlägget här :