Sugen!

publicerat i outfits;
 
Men snart är värmen här , men bara snart men jag har klickat hem dessa vita skönheter och blusen är köpt i butik, det andra har jag klickat hem men inte kommit ...
 
Skall ju kännas att det är vår & sommar och jag älskar vitt och rosa och många andra färger oxå så klart...
 
Väskan gillar jag en riktig sommarväska i min smak, fick lite rabatt på den oxå plus en blixtlås så den kan stängas riktigt.
 
En sån där mysig väska där man har sina solisar i , solkräm, läppglans, kalender, mobil, nycklar ...korthållare.
 
Har du köpt något vår plagg?
 
Kram 

Taggar: blus, flarejeans, stråväska, vår & sommar;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Snyggt! Nej, tyvärr inte. Jag har inte alls kommit igång med vårshoppingen. Inspirationen har varit lite låg...

Kram och ha en fin skärtorsdag <3

2:a kommentar, skriven , av Marita:

Vilka snygga byxor! Var köpte du dem? Jag har börjat lite smått med vårplagg men man har ju inte varit så sugen när det varit så kallt...men nu så =)

Svar: dom är från ellos ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Nix, inte köpt nåt, men nu är värmen här😍

4:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Nej inte köpt något vårplagg än. Beställde en skjorta från Celines men den har inte kommit än
Ha en fortsatt fin dag o Glad Påsk
Kram❤🐥🐓

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har här i Spanien köpt några svala vita blusar för de går åt. I övrigt har jag det mesta och plagg som jag verkligen gillar. Vet inte alls vad jag skulle vilja köpa.
Tyckte du fick till bra köp.
kram och Glad Påsk.

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh men himla snyggt verkligen! :D <3

Kommentera inlägget här :