En av min favvo

publicerat i allmänt;

Ligger i sängen super trött, det tar att vara på semester vill jag lova och när har fått ligga i o klaga tar det så mkt energi från mig, som jag egentligen inte har.

Men ja vi byter på torsdag, men det löste vi själv, igår kom att dem kunde erbjuda först på söndag. Vi har inte kunnat sitte på vår så kallade markbalkong. På morgonen är där skit varmt, kommer ej in luft samt mat till köket levereras ner i källaren just intill vår ute plats. På kvällen blåser ac där ut varmluft som går rakt in på uteplatsen, o väsnas så det är i gen hit alls att sitta här ute.

Men ikväll kom ett sms från tui att dem beklagade, och att dem skall titta på att kompensera oss för dessa 4 dagar, all tid o energi kan inte ersättas, vet inte heller vad man kan väntas. Annars vänder jag mig till ARN när vi är hemma.

Men annars njuter vi för fullt, sol, bad, mat,dryck, skratt , sömn ja allt man önskar. Imorgon är en särskiöd dag för oss, en stor dag rill och med ❤

Kram på er  ❤

Kommentera inlägget här :