Klaga hjälper

publicerat i allmänt;

Efter en del tid, sms, chatt samtal fick vi rätt, här är en bild som deg såg ut innan.Jag skrev att kag hade bilder,  video mm. Kommer vända mig till ARN .

Idag fick vi besked, antigen 1350kr insatt på konto eller 2000kr på presentkort hos tui vi valde 1350kr istället.

Sen fick jag Maila ang sittplatsen, utebliven champagne,glas, chokladen, makens säte som inge hade bord. 200kr betalade vi för den stolen enkel resa. 

Rätt skall va rätt, jag ger mig sällan då. Men nu har det super fint o en bubbel rosa fick vi från hotellet, tui kom en en låda småkakor på bröllopsdagen, undrar varför, ha ha ha vad tror ni?

Snart iväg komla efter hyrbil skall köra till makens morbror imorgon är det tänkt vill säga om vi hittar en bil.

Bamse kram ni som vill läsa min blogg under resan ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Oftast lönar det sig att klaga för rätt ska vara rätt. Resor är för dyra för att man ska vara missnöjd med sitt boende eller något annat. Senast bytte vi ju rum redan vid ankomsten och vårt nya var verkligen ett lyft. Hoppas ni hittar en hyrbil så att ni kommer iväg i morgon.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Absolut ska man klaga när det är befogat, det gör jag också.
Lycka till för er. Kram

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Självklart ska man klaga. Rätt ska vara rätt! Ha en fin dag.

Svar: tack precis så tycker jag med 🌞 ha det gott
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra att ni fick lite kompensation. Men det var snålt av Tui tycker jag. Ni hade ju inte bokat ett kyffe. Jag hade krävt ett annat hotell genast och inte accepterat att bo så dåligt under en vecka av min semester. För rum finns bara Tui velat betala för dem. Skönt att ni nu fått ett bättre rum.
Lycka till med hyrbilen.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av petra:

Lycka till med hyrbilen, såklart man ska klaga för man betalar ju en massa pengar ,kramar

Kommentera inlägget här :