Dagarna går ..

publicerat i resor;
 
Ja dagarna går & mot ett mål vi kanske har satt upp, oavsett vad det är. I mitt fall får första resan till Evia i Grekland närmre näst störta ön efter Kreta.
 
Där bor min svärmor som valde att flytta hem efter ha jobbat här i ca 40 år och efter svärfar ( som jag aldrig fick möta) gick bort i cancer ...
 
Där kan jag bara va, sitta för mig själv på morgonen med mitt kaffe & blogga i solen där bara syrsorna hörs, vinden ser till att grönskan rör sig i rythmiska rörelser.
 
Där känner jag mig trygg, där slipper jag stress, där får jag all tid med maken o svärmor när hon har tid, hon har ju sina rutiner så klart.
 
Längtan är STOR har du nåt mål framöver?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har både lång och kortsiktiga mål. Nu reser vi på långresa om en vecka och målet är då att se, göra och uppleva allt det vi vill. Ett annat mål är att inte skjuta upp det jag verkligen vill göra utan passa på nu när jag har ork och lust. Det målet finns ständigt. Ett mer långsiktigt mål är att de jobbsamarbeten jag har ska utvecklas än mer.
Och att ha mål, lång och kortsiktiga tror jag är bra och att försöka uppfylla dem.
Kul med ditt mål nu inför Evia. Och att räkna ner.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det blir London en helg med Takis barnbarn Julian och så Athen & Themeni i slutet av mars...längtar så efter lite riktig grekisk mat😇

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Förstår att du längtar , jag åker till spanien nästa weekend och nice i mars det längtar jag efter kram

Svar: åh va mysigt kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Jo blir en kort resa till Seinäjoki. Vi ska på Poets of the fall konsert. Det är den 30.3. Kommer att bo på hotell 😀Fin onsdag till dig 💖Kramar 💕

Kommentera inlägget här :