En sjuk liten kille

publicerat i allmänt;
 
 
Igår fick jag ett samtal från yngsta att den minsta är febrig och om han kunde vara här några timmar idag tisdag. Visst kan han det men jag sa jag har yoga inbokad kl 14.00 ..
 
Så jag tar bussen och lämnar den lille till sin mamma på jobbet, sen går jag till yogan, dock surt att stiga upp tidigt på ens fridag, då jag är i sånt stort behov av sömn.
 
Men så klart jag ställer upp, nu sitter vi här våda i soffan jag med bloggen han med sin padda. Tv4 är på kaffet är halva muggen kvar.
 
Regnar gör det i dag som det slår om från gårdagen som var helt fantastisk, då satt jag ju ute 2 tim ca och drack en latte**
 
Annars inte fler planer, idag yoga och barnpassning är tillräckligt för min del. Fick förresten mina röntgen svar där det står att allt ser normalt ut!!!!!!!!
 
Hur kan det va normalt, med denna smärta från hell, nä nä jag känner min kropp jag måste få till ett ultraljud, eller nåt.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Trevligt att du kan ställa upp som barnvakt när det behövs.
Här blir en lugn dag, ska nog gå bort och handla lite.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så bra att du kunde ställa upp men det gör man ju så gärna <3 Hoppas att det är snabbt övergående!

Kram och ha en bra tisdag <3

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Vilken tur att mormor finns när man är sjuk. Hoppas att han kryar på sig! Stor kram

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Skönt när man kan hjälpa till! Jag kom hem redan vid lunchtid, lite öm, lite yr och trött, men mår i det stora hela bra!

Svar: så skönt att höra E-L
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :