Fika i solen

publicerat i allmänt;
 
En så otroligt ljuvlig dag med sol och promenad handlade sen gick till fiket, satte mig i solen med en latte.
 
Blev varm fick öppna min kappa och så ljuvligt att kunna sitta ute en dag som denna. Fick säkert en massa D vitaminer.
 
Nu skall jag snart fixa mat, blir köttbullar & gräddstuvad vitkål, fick be dem dela vitkålen i affären, för ett helt behövde jag inte & visst gjorde dem det..
 
Bästa ica maxi har vi här i hamnen, sen har jag pratat i mobil med en super go bloggerska som ni säkert vet vem.
 
Petra heter hon såå kul att prata med någon man läser & som läser ens blogg. Man får en helhet av personen bakom skärmen. 
 
En härlig måndag avslutas på ett sätt som inte är helt fel, god mat, film men maken ...
 
Vad har du hittat på?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken bra dag och visst har vädret varit väldigt härligt! Jag har inte gjort något speciellt utan bara tagit det lugnt. Hyfsat skönt.

Kram

2:a kommentar, skriven , av ullie:

åh va mysigt det såg ut skrev på snap me =) bra vi har varann lite varsans <3
ja e så dålig på att gå ut när ja vet ja skulle vilja ha olen men då mina ben gör onte avvaktar ja alltid så sådålig på det
annars jo en dag i taget . hos dej me allt min vän ? kramiz

Svar: ja då toppen här gumman sov gott 😘💙
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Så härligt kram

4:e kommentar, skriven , av petra:

Men åh gulle däj:) så kul att pratas vid i går,kramar

Svar: Ja det var det verkligen hoppas på fler stunder framöver kram vännen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :