Greece

publicerat i allmänt;
 
Go kväll i stugen, här sitter jag äntligen hemma, har varit hos yngsta o kidsen alltid mysigt men inte lika mysigt att köra hem i mörkret & regnet..
 
Men vi åt middag tittade på film, Lotta på bråkmakargatan den gillade de små liven. Tog en kvälls dusch och snart blir det bingen.
 
Bjuder på en bild från Grekland det behövs i detta gråväder som vi har just nu. Men va fort helgen har gått, nu går vi in i en ny vecka.
 
Ja tisdag skall jag på läkrbesök, onsdag till psykolog, torsdag fira alla <3 dag med maken min. Sen går jag på jobb helg fred-sönd.
 
Trevlig kväll 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Sov gott!/E-L

Svar: tack, god morgon på dig 😁
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Underbar sommarbild behövs i detta gråväder.) kram nu funkar det att blogga igen;) kram

Svar: Jadå det hsr funkat för mig hela tiden kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hos mig är det vitt och väldigt ljust.
Det snöar varje dag.
Tur jag slipper skotta.

Ha en fin början på veckan.
Kram

Kommentera inlägget här :