Längtan

publicerat i allmänt;
 
 
Längtan efter semester är stor särskilt till svärmor, där har vi det så mysigt och så avslappnat, där kan man bara vara sig själva inte behöva tänka på annat.
 
Till höger efter blomman där brukar jag sitta på en stol på morgonen och dricka mitt morgonkaffe...
 
Jag har inte suttit vid någon dator och inte heller haft tid att blogga mer än på rasten, men så blir det ibland ..
 
Idag skall jag jobba sista dagen sen 2 dagar ledighet, skall bara vara och ha det skönt.
 
Men våren kommer om ett tag, ljuset är här så man är glad för det, nu måste jag fixa mig snart mot jobbet 
 
Önskar er alla en fin söndag ..
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Så skönt att vara ledig 2 dagar. Jag förstår att du längtar efter värmen och svärmor!!!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Jag förstår att du längtar till din svärmor. Så mysigt det ser ut där. Jag såg att ni åker till Dominikanska 2020. Verkligen något att se fram emot. Kram

Svar: yes vi vill åka utanför the box har ju alltid rest inom Europa kram å fin dag
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ser behagligt ut! Det är skönt att ha favoritplatser att längta till och drömma om!

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det ser ut som en skön plats att dricka morgonkaffe på.

Ha en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :