Måndag = fridag

publicerat i allmänt;
 
Måndag & äntligen ledig efter en extremt lång helg med massor av jobb, sov till 10.15 gick upp fixade mitt kaffe & den känslan av att bara vara är obeskrivbar.
 
Nu sitter jag här med både kaffe & datorn har dr Phil i bakgrunden. Tänkte ta en pw efteråt för det är så fint väder ute solen får man passa på att utnyttja när den är framme. Eller så åker jag ut & fotar lite ..
 
Maken jobbar så jag har egentid hela dagen. Har inte planerat något annat så får se vad det blir av denna dagen.
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Lugn och skön. Har inte gjort så mycket men tvättmaskinen får jobba lite i alla fall :D

Kram och ha en härlig ledig dag!

Svar: Ja just det du har ju lov ;) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av petra:

Så skönt att ni har sol vännen,här är det grått o rått väder ,kramar

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Umgåtts med småkillarna. Provtagning inför i morgon. Tänk på mig från 7.20! E-L

Svar: Lycka till vännen ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :