Små små vita maskar kröp på min hud

publicerat i allmänt;
Jag kände hur det kliade på mina armar och tittar ner där kröp små små vita maskar, kliade vid naveln likaså där små maskar..
 
Klådan spred sig nu var det överallt, PANG så vaknade jag hua tur att det var en dröm en mer mardröm, fy asså ..
 
Jag har inte alls sovit gott utan väldigt oroligt, vet inte varför men så blir det ibland, men just kryp & drunkna är hemskt för mig.
 
Söndag & sista lediga dag, sen är det morgon jobb 2 dagar, kanske åker jag hem till mina yngsta barnbarn får se hur deras plan ser ut för dan.
 
Kollade mello & qx galan i går mkt trevligt men jag tycker det är så drygt med alla dess delprogramen bara.
 
Maken sista natt min sista lediga, ja ofta blir det så vi går om varandra men vi har mål och dom skall betalas, så bara att gilla läget ...så länge man är frisk alla fall.
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tur att det bara var en dröm! Här har det plockats undan och snart blir det en tur till soffan. Lagom så!

Kram

Svar: Fina tjejer o visst blir det tomt utan barnen :( skönt att få in extra tid alla fall kram å fin kväll <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja, det var ju verkligen tur det bara var en dröm! Absolut inget görs här idag. E-L

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Idag är det lugna gatan för mig=) Imorgon är en annan dag....
Vilken rälig mardröm. Jag kom ihåg när jag gick med min äldsta tös och hade en riktigt obehaglig mardröm om spindlar som hade byggt bo i min arm😨😨😨 Inget roligt alls. Själv så tittar jag inte på deltävlingarna för jag finner det utdraget. Annars gillar jag EC🤗
Kram

Kommentera inlägget här :