Till våren

publicerat i skor;
 
 
Våren ja den låter avlägsen i dag kanske men den kommer ju sakta men säkert inom sin tid, då kommer oxå alla nyheter ut vad gäller kläder, skor, väskor ect ect
 
Rosa gäller även i vår & dessa fina sneakers är i mocka jag kommer inte köpa dom då jag har minst 5 par rosa skor ..dessa finns på hm.
 
Men jag tycker dom är så fina, beiget kommer att hägra och så chunky sneakersen men även stövlar & cowboy bootsen är hett.
 
Så mycket roligare när våren kommer vad gäller allt :) 
 
Längtar du med?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

ja men va snygga

igår underbar vår i dag snöoväder o ploade vägar
stor kram

2:a kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Åh vilka fina.
Längtar vergligen efter våren♡

3:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Snygga🤗

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har några liknande skor men inte från HM.
Jag är ju som du älskar rosa och kan inte få nog. Igår köpte jag en tunn, kort, rosa jacka på ONLY. Jag provade även en beige trenchcoat...
Så kul att få tips. Ha en riktigt fin helg🤗
Kram

Svar: ja en beige sådan har jag men även en rosa ja rosa är en favvo kramis
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag längtar ständigt till våren men får vänta länge för den brukar aldrig komma tidigt där jag bor.

Ha en fin dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag längtar efter att det ska bli vår, men det tar den tid det tar. Det gäller att njuta av alla dagar. E-L

7:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Längtar efter våren jag med 🌸🍃Men än ser det vintrigt ut❄Och kallt
Ha en fin fredag fina du 😊Kramar ❤

8:e kommentar, skriven , av Znogge:

Visst ser jag fram emot våren och värmen! Fast i dag är det lite kallare hos oss men solen skiner i alla fall :D

Kram och ha en härlig fredag!

9:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh dessa skulle jag verkligen kunna tänka mig!! SÅ snygga <3

10:e kommentar, skriven , av Vicky :

Hade gärna haft sånna men är så klumpig att dom hade blivit smutsiga direkt och himla svårt att tvätta bort smuts ifrån de fina materialet :(

11:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Längtar supermycket efter våren nu 💕💕💕jättefina skor kramar

12:e kommentar, skriven , av Veiken:

Härligt att våren är på G. I alla fall när det gäller kläder och skor. Sakta men säkert kommer naturen efter! Härligt! Kram

Kommentera inlägget här :