Blev en ny

publicerat i allmänt;
 
Ja han ringde i går då jag var på väg till jobbet, han sa att han kunde komma idag men vi var inte hemma, han skulle kolla om han hade en ny maskin hemma ..
 
Återkom till mig lite senare och sa att han hade en ny hemma, ville komma men hyresvärden fick öppna dörren så det blev gjort. Sen hade han inte mer tid i veckan.
 
Tvättberget växer och vill inte ha för mkt att tvätta sen, så sagt och gjort en ny fin maskin. Det känns skönt, kvälls jobb igen sovmorgon så skönt..
 
Sen kommer 3 mornar inkl lång helg med d tur mindre skoj men det får gå. Innan dess skall vi träffa de små där den minsta har vattkoppor och är prickig som en prickekorv.
 
Jag sa till honom att han liknar Pippis häst Gubben det tyckte han var roligt & skrek till sin mamma, * mormor sa jag liknar pippis häst ha ha ha * kul när det krävs så lite för att göra de glada.
 
Nu skall jag dricka mitt kaffe & inte stressa som det blev igår glömde då helt bort tiden ha ha ha
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Så skönt med ny tvättmaskin! Idag hoppas jag bara ta det lugnt. Känner mig yr.

Kommentera inlägget här :