Eko är en prio ett

publicerat i Smink;
 
Jag surfar ofta runt och tittar efter nyheter för mig och min hy om jag kan hitta något bättre och så ..
 
För ett tag sedan hittade jag något som gjorde mig nyfiken, ett märke med smink och andra nyttigheter för min hy , när jag gör det vill jag prova på och sen bedömma.
 
Jag fick i går ett paket från  softskin.se med produkter som jag skall avnjuta i helgen, men även på sikt. Jag vill få fylligare fransar men även min hy skall bli ompysslad av dessa produkter.
 
Jag kommer att visa vad jag har köpt & ni kommer få tillfälle att besöka deras sida och se vad som erbjuds i ett brett utbud av skönhetsprodukter.
 
Så håll utkik på bloggen under dagen...
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det låter spännande. Hoppas att du ska bli nöjd med produkterna!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Maolion:

Spännande! Kul med nytt :D

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nämen wow så spännande, kramar fina

4:e kommentar, skriven , av ullie:

va kul gumman ja e dålig på sånt där men kanske när mina växer upp då får ja mera kanske o hinner bry mej :D

har fått nya fransar iag DET är ja lycklig för man är så fin alltid även på morgonen
o nya naglar i går så nu är det lite frg i håret sen får tanten stå ut en mån till

njut din dag i morgon vännen kramar om <3 fina bästa du gladd ja har dej du gör mej glad <3

Svar: nae tack gums det glädjer mig puss sov goty
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en skön och behaglig Söndag!

Kram

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Spännande kram

7:e kommentar, skriven , av bi:

Alltid trevligt titta in här hos dig mycket bra och inspirerande inlägg du har 👍 Hoppas produkterna blir till belåtenhet
Kram fina vän 💖

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Spännande värre!!!
Kul att prova på nya proukter och hoppas att du blir nöjd🤗
Kram

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul att testa och få se vad du tycker. Jag måste vara väldigt försiktig med ansiktsartiklar för många av dem innehåller en hel del kemikalier som inte är bra för mitt solskadade och behandlade ansikte. Jag använder en del produkter från Clinique som fungerar bra och har fått hjälp att gå igen om se att de inte har några kemikalier i sig som är skadliga. Clinique har dyra produkter med så bra.
Ser fram emot att läsa vad du tycker om "soft skin". Ska gå in och se vad de innehåller.
Kram!

10:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Viktigt att se om sin hy och sitt skinn! Det har jag alltid varit, så även min mamma. Hon använde Tokalon och det märket finns än idag.
Spännande att se hur din nya produkt funkar!
Skyltsöndagskram!

11:e kommentar, skriven , av blondina:

Gud så spännande, cant wait :D sv; Haha jadu, jag är rätt död nu :o Jag var jättetrött inatt men de tidigare nätterna gick mycket bättre :D Kram fina du

Kommentera inlägget här :