Filmtips

publicerat i Filmtips;
 
Ja då var det dax för veckans filmtips tänkte att jag skulle börja med det nu 2019 att minst en film i veckan.Titel på filmen .. En sista semester.. 
 
Denna handlade om ett par som hållt i hopa i evigheter & de drabbas av sjukdomar som gör att de flyr allt och reser iväg med sin gamla husbil på en sista semester.
 
Så får man följa de på turen, goa skådisar som även de blivit äldre ..
 
4/5 får den av mig, vi såg den på viaplay men finns säkert på andra ställen.
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Låter som en mysig film :)

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul med filmtips 🌟kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tack för tipset! Den gör jag en notering om.

Kram och god tisdag <3

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Två av mina favoritskådisar. Den filmen ska vi se. Jag får väl stå upp och se den så jag inte somnar! Kram

Svar: Ha ha ha du e ju för go du :) kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Bra skådisar i den filmen.
Kan tänkas att jag letar reda på den och ser den någon gång.

Ha en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :