Filmtips

publicerat i Filmtips;
 
En sämre bild men ändå jag tipsar denna veckan om en underbar serie på svt play ,om familjen Durells äventyrliga färdfrån 1930 talets grå England.
 
Till ett nytt liv i det soliga Grekland på Korfu, en mamma som har 4 barn i olika åldrar som ser fram emot ett liv med sol & värme och på vägen händer allt från romatik äventyr ovännskap.
 
En enkel serie i 3 säsonger tror jag det är, allt i denna serien, passar så väl att se i vårt gråa vinter väder ..man blir glad, man skrattar, man njuter av dess natur.
 
Får 5/5 en serie jag bara älskar älskar 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

Tack för tips , aldrig sett denna, kram

Svar: åh den är ljuvlig! kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den har jag inte sett.

Ha en underbar dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Tack för tipset av serie. Den ska jag absolut kolla upp. Som sagt gillar engelska serier🤗

Svar: ja fenna miljö är oxå underbar kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tack för tipset! Jag ser sällan serier för jag missar alltid någon del. Men finns den på Play kan man ju se den när som.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Såg nu att du skrivit att den gick på Play så då blir det genast enklare...
Kram!

Kommentera inlägget här :