Under ytan

publicerat i allmänt;

Bestämde mig redan igår att idag blur det vila efter jobb ( blev 15 min) bättre än inget, skulle ge mig på nya tvättmaskinen...

Inte lätt alls vill jag lova, men tog handdukar först om nåt händer så är det ok med dom. Sen blir det att fixa mat, steker falukorv, sötpommes, bea.

Blir väl en film ikväll när  min älskling kommer hem, jobb 7 imorgon men känns helt ok utom att mina axlar värker, ska boka in massage oxå.

Sen fri fredag sen jobb helg inkl måndag men tar d lugnt lyssnar på kroppen min, blir bättre på det.

Hur är din dag?
Kram❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vila ska man unna sig men det är inte alltid lätt att få till det. Själv har jag jobbat och storhandlat, nödvändigt ont ;-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi måste också koppla in vår nya tvättmaskin och lära oss den.

Svar: så jobbigt men det gick bra :) lycka till ni med
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det var jag såklart, jag glömmer att jag inte syns från mobilen/E-L

4:e kommentar, skriven , av ullie:

tycker det är så avkoppland o lägga sej i badet somnar nästan av det
va skönt du fick en tvättmaskin man bli s låst av att springa där

vet du ja gillar så vi har snap oxå det blir så man är liksom mera " i varandras " vardag om man säger =)
kram fina sov så gott

Kommentera inlägget här :