4 flaskor

publicerat i allmänt;
 
4 flaskor drack jag i natt så törstig, fick gå upp 3 ggr för att hämta nya hade en när jag la mig. Konstigt att jag drack så mkt.
 
Idag min sista lediga dag, förkylningen vill inte ge med sig och det känns drygt, hade svårt att sova och jag som ville ha sovmorgon.
 
Nu sitter jag här medd mitt kaffe, balkongdörren är öppen tv4 är på & jag mår rätt bra av stunden här o nu.
 
Skall se om jag kan ta en pw kanske måste röra mig annars får jag prova att cykla på gymet. Kankse inte så bra med tillståndet just nu med feber o förkylning.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Bra att dricka mycket när man är förkyld och detta med att dricka brukar ju reglera sig självt. i alla fall för vuxna . Är man törstig så är man. Kanske bra med en promenad som inte är så kämpig för hjärtat. Och frisk luft brukar ju hjälpa till så att man mår bättre.
Jag har jobbat hemma och ska så göra hela dagen. Men i kväll träffar vi vänner på restaurang och det blir kul.
Krya på dig!
Kram!

Svar: låter som ett bra avslut på dagen kram🦋
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Vi körde hem ikväll, Maken grejar ute och jag håller på med tvätten!

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Bra att dricka mycket speciellt om du e förkyld vännen ! Krya på dig och träna inte när du har feber , själv har jag huvud värk o täppt i näsan 😏kramar

Svar: Krya du med hjärtat kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Drygt att ha förkylning. Speciellt när man ska sova. 4 flaskor vatten så är det inte konstigt att dnöden hade sin lag=) kram och Krya på dig!

5:e kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

men hur blev du så törstig ätit något på kvällen ?
ja blir ofta väligt törstig vi förkylning . krya på o hoppas et går över kramar fina du

Kommentera inlägget här :