Sun kissed!

publicerat i Smink;
 
 
 
Jag har förr provat olika brun utan sol, för att känna mig mer fräsch dock inte haft någon som är sådär super bra!
 
Tills  för ett tag sedan då jag köpte denna för ansiket, fick en naturligt fräsch brun färg, inga fläckar inga ränder.
 
Sen köpte jag den för kroppen, smörjt benen & såå fint utan att synas att det är solkräm. Jag smörjde mina ben med vanlig lotion först.
 
Jag beställer dom alltid på apotea bra pris gratis frakt, snabba att komma. Håller en så naturlig look.
 
Får 5 av 5 av mig 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack för dina tips från Apotea jag beställer oxå därifrån så nu ska jag köpa Sun Kissed selv tanning 👌Beställde en Bronze Cream därifrån som inte passade mig så nu får syrran ta den för hon använder den till ansiktet ..
Kram från bians.bloggo.nu

2:a kommentar, skriven , av Bi:

Blev nå knas men det är jag som är Bi (Anonym) 😃

3:e kommentar, skriven , av petra:

så bra med tips:) kramar vännen

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

prrfekt tip då man kanske inte kan vva i solen ja hoppas få sitt o ta det lugnt i solen älskar det från onsd ska det blir fint ign
kramar gummsan <3

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig dag!

Kram

Kommentera inlägget här :