En bild

publicerat i allmänt;
 
En bild som inte egentligen matchar inlägget men den är så vacker så jag bjuder på den ändå. Gårdagen var hemskt på jobbet så varmt svetten rann av en.
 
Inte så varmt när jag tog bussen hem på kvällen åkte i shorts och t shirt hade gärna haft en kofta på mig. Inte idag är det så varmt heller vilket är ok då jag jobbar kväll igen.
 
Vaknade vid 09.00 kunde inte somna om sitter här med mitt kaffe & njuter ...
 
Imorgon är det morgon pass som gäller för att sen inleda en ledig helg, med maken det ser jag fram emot.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du är ledig i helgen och ha en fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vi hade en del regn igår under dagen så direkt varmt var det inte.
Skönt med en ledig helg med maken.
Jag har barnbarnen här sedan igår så nu ska vi ut på lite roligheter i huvudstaden.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har varit och storhandlat så nu är den biten avklarad vilket känns skönt. Visst var det rejält varmt i går men i dag är det betydligt svalare.

Kram och ha en fin dag <3

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Glömde säga att bilden är väldigt fin så klart att den passade in :D

Kram

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

Då hoppas ja du hinner mysa lite innan jobbet . De har visst annars klagat på värme i bussarna här pga värme
Vännen vi bor i hyreslägenhet men den är på 124 kv två våningar i sluttning om man säger . En lång inglasad balkong o två ute platser . En på en gavel me så känns som ett radhus
Ska gå rund vandring en dag 😂😘😘 kram

Kommentera inlägget här :