Go kväll

publicerat i allmänt;
 
Kväll redan och snart dax att sova, maken är i källaren byter slang på min cykel han hade fixat sin egen men det höll inte ens till jobbet idag.
 
Jag hämtade honom så hade jag gjort middag taco biffar tsaziki, potatissallad, ett glas rose cider till det...mums
 
Har avnjutit lite på balkongen efter jobb jag var så trött, mötet drog ut på tiden, jag satt nästan och somnade he he 
 
Upp i ottan i morgon sen ledig, så härligt. Skall hämta ett par cykelbyxor i affären som jag beställt.
 
Sen hem & bara vara o varmt skall det bli, upp till 25 grader inte illa alls.
 
Hur ser din tisdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ullie:

är det som me tacos man häller i et vanliga o sen gör biffar i stället för köttfärsås liksom eller ? lät så gott gumman . potatissallad gillar inte gubben klyftor kanske?
oj oj dålig släng det där hoppas den håller nu
må så gott nu å så du kan va ledig sen hur e fötterna? kramiz

2:a kommentar, skriven , av eval8:

En gammal kompis ska komma, vi har inte setts på ett par år. Men först jobba...

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så gott det lät! I dag ska jag passa lilla S så det blir säkert bra.

Kram och ha en fin tisdag <3

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har ännu inga direkta planer.
Blir fortsatt vila för mig!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Dagarna går fort. Har haft en del jobb men varvat med att vara ute i det fina vädret. ska en sväng itll Uppsala idag och träffa ena dottern och barnbarnen och i kväll middag på stan med en väninna. Känns som en väldigt bra dag.
Skönt för dig med lite ledigt i morgon.
Kram!

Kommentera inlägget här :