Hur blev mitt hår efter frissan?

publicerat i allmänt;
 
Fick frågan då jag var hos frissan om jag ville visa hur mitt hår blev, visst kan jag det jag gjorde en annan blond färg på slingorna, klippte en liten bit ..
 
Jag var super ljus innan detta vill jag påpeka bara, efter sol & bad nästan 3 veckor blir mitt hår så.
 
Super nöjd blev jag, nästa besök blir efter nästa Greklands resa, inte lönt innan heller.
 
Vårdar håret & försöker hålla det bra under sommaren för sol & bad tar en hel del på ens hår.
 
Skyddar du håret sommartid?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ullie:

meeeen va fin du är vännen . det blev jätte snyggt ljust o fint till sommaren
du är för söt min goa vän DU har fint alltid älskar ditt vita hem o u har nyare o finare hem än mitt :D

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fint foto på dig!
Nä jag gör nog inget särskilt med håret sommartid.

Kram och ha en skön Söndag!

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Vad fin du är, det blir ju superbt! Somrigt. Du har alltid så ljust och fint omkring dig. Fräscht.
Söndagskram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Finis!!!!!😘😘😘det blev ju superfint ju!!!👌👌👌Jag gör inpackningar 2ggr i mån året runt då jag har supertorrt o frissigt hår & använder kerastase's solskydds spray under semestern!!!! Jag blir oxå jätte-vit hårig på sommaren o brukar dämpa med någon nyans mörkare!!!😍älskar o gå till frissan o få egentid.....synd det är sååå himla dyrt bara!!!😂 Bamsekramar från Falkenberg🤗🤗🤗

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har fortfarande inte lyckats att gå till frissan och jag måste verkligen klippa och bleka håret. Här sliter sol och salt mycket pp håret så det gäller att ta hand om det under sommaren. Som sagt klär du i ljusa slingor på en snygg kvinna🤗

6:e kommentar, skriven , av Bi:

Ja absolut skyddar jag mitt hår jag tonar det själv och när jag solar äre självklart hatt/keps på ! Imorgon 20 juni ska jag till frissa å klippa mig .
Du är så fin i ditt hår min fina bloggvän ❤

Svar: tack gulle då får jag se dig imorgon hihi kram sov gott
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :