Måla om..

publicerat i allmänt;
 
Tisdag och jag är på jobbet, igår så tvättade jag av dessa möblerna och slipade ner dom för att sen måla dom i vitt.
 
Ser inte mycket ut men det var en del att göra faktiskt slipa mellan så det tog sin tid.
 
Men nu är det gjort så kanske efter jobbet idag, beroende på vad som händer o hur trött jag är. Kanske i eftermiddag ..
 
Kommer att lägga ut en bild när det är klart sen, visst är det roligt att piffa upp saker istället för att kasta det.
 
Ha en fin dag..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad fint det blev. Känns nästan synd att måla dem för jag tycker de är fina som de är. Men säkert blir de fina även i vitt.
Stor kram och trevlig tisdag.

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Det är jättekul att förnya saker,kramar

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Jag säger som Ditte, redan innan jag läst hennes, att de är sååå fina som de är!
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det är ju bra att man kan piffa upp och måla om så blir det som nytt igen.

Kram

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Jag tycker inte heller du behöver måla dem, men vill du ha dem vita ska du så klart måla dem vita. Annars kan du ju bara lacka dem!

Svar: ville ha dom vita, så målade 1 lager idag blir 1 lager till i veckan 🥰🦋
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Ann:

Jättefina som dom är nu, men blir säkert jättefina även i vitt!!!!👌💕👌Kramiiizz o natti natti från Falkenberg!!!!🎇

Kommentera inlägget här :