Det här med skor etc

publicerat i skor;
 
Hittade dessa bootsen på rea och gillar dom såå coola till långa kjolar, korta jeans, typ shabby chic stuket.
 
Skall först rensa i mina skor och se vad som skall behållas/ säljas tror det finns en del faktiskt.
 
Är extremt rädd om mina skor och allt sköter om dom smörjer putsar, ställer in dom under årstiden..
 
Har vita sneakers sen 3 år tillbaka som ännu är vita** ja precis VITA folk tror dom är nya ha ha nope sån är jag.
 
Vårdar du dina skor?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bi:

Ja men absolut använder både skokräm och impregnerings spray dels för att de håller mot väta och skon håller längre 👌

Kram 💖

2:a kommentar, skriven , av Ullie:

jodå många faktiskt och en del tvättar vi i maskinen gått bra det oxå
men ja har man ille på skor så blir det ju inte du gå ut dom heller så kan säkert sälja om du inte vill ha .
har ni ån fb loppis är u bor oxå
kram vännen min <3

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har inte överdrivet mycket skor men definitivt så jag klarar mig.
Jag är nog inte så duktig på att vårda dem men gör det emellanåt.

Kram och ha en fin Söndag!

Kommentera inlägget här :