Stränga order!!!

publicerat i allmänt;
 
Pratade nyss med min sjukgymnast och hon sa till att jag inte får powerwalka pga mitt knä, inte heller bör jag gå i trappor.
 
Lite svårt när onklädningsrummet ligger på plan 5 och minsta 15 steg upp & ner där x 3ggr om dagen, hon sa prata med din chef. 
 
Kanske får göra det, vill inte bli sämre, är så trött på att ha ont. Men men idag måndag & ledig tack för det, sov ok men sen 7 jobb i morgon igen inte mkt återhämtning här inte ...
 
Hade planer på träning, tills jag hämtade mitt kaffe då högg det till i ländryggen, ( har problem med det ibland) så så blev det med den träningen i dag inget alls.
 
2 månader kvar tills vi åker till värmen längtar jag? JAAAAA det gör jag  som bara den. 
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Då är det väl bäst att du pratar med din chef för knäna är svåra att bli bra i men ack så viktiga.

Kram och ha en skön ledig dag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så trist att du har så ont. Men kanske kan du få mer tid hos sjukgymnasten och där få anpassade ultraljud som brukar kunna lindra. Hoppas annars en ortoped har andra förslag till dig för artros brukar ju kunna lindras även om det inte går över.
Säkert går det att ordna så att du kan byta om på annat ställe så att detta inte blir ett hinder.
Vi har åkte till den spanska sommarstugan och sitter nu på terrassen och njuter av i alla fall +20 . Lite moln just nu men inte gör det något.
Förstår att du längtar efter sol och värme i Grekland.
kram!

Svar: Åh va skönt för er o blir kul att följa lite sommar bilder då :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Det bör du ju kunna få hjälp med tycker jag! Idag skiner solen, det regnar och det blåser. Varierande minst sagt!
Jag har hämtat mitt nya körkort, i övrigt ska jag bara vila och försöka kurera mig idag.
Ta det lugnt du också!

Svar: Precis min åsikt ja jag skall vila o fixa mat bara :) ha du med det gott
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Aj det är väl inget ryggskott på gång?usch ta det lugnt skönt med resan ,kramar

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Minsta dottern ringde och ville ha hjälp med barnen då hon känner sig krasslig...så det får bli min kväll. VAr försiktig med knän och rygg<3

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh vad jag längtar till värmen! Låter inte roligt för dig, ta hand om dig <3

7:e kommentar, skriven , av Carolina:

Hoppas att chefen ser till ditt bästa och skönt att få åka till varmare breddgrader :D

Sv; ja, det ska bli roligt och spännande. Det är en belgisk vallhund - malinois :)

8:e kommentar, skriven , av Ullie:

mn vännen är det inte en lag om vi inte utan måste va ledig mer än 11 tim efter hlg jobb ? alltså leig dag o sen börja typ 13 ell3r 16 har vi så man inte börjar å tiigt efter helg ??
usch gud vännen näää säger ja va rädd om ditt knä mina värker 24/7 som barnen säger va rädd om dej <3
kram goding

Svar: 11 t vila ja jag är ledig måndag sen börja tisd 7
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Du får lyda sjukgymnastens råd och vara rädd om ditt knä.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :