Tragiskt

publicerat i allmänt;
lånad bild
För 3 år sedan lämnade hon oss, men hur? den frågan ställdes då beskedet kom ut & den 22 mars då hon skulle fyllt 50 år kom det ut en domkumentär på ca 1 tim.
 
Har suttit och tittat på den, tårarna kom så hemskt, detta händer oftare än vi tror, men att det händer är så otroligt tragiskt.
 
En fin människa med så mycket glädje som hon var fick lämna långt innan hon borde. jag känner med hennes familj.
 
Den går på svt play om du vill se den.
 
Vila i frid Josefin <3 
 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Jag såg den igår. Jag grät som ett barn. Varför stoppade ingen honom - det var många som visste. Var alla rädda! Alexander Karim är en riktig man och tänker inte vara med i någon produktion där våldsbenägna män finns eller deltar. Hans inlägg har jag delat på min FB: Kram <3

Svar: Ja han är en man och står upp som en oxå, då jag själv varit med om detta i 3 år så vet jag så viktigt det är att det uppmärksammas! me too ...
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag såg dokumentären igår.
Den var plågsamt jobbig att se då det påminner mycket om det jag själv varit med om i den destruktiva och våldsamma relation jag en gång levde i.
Men det är bra att sånt kommer ut och att det pratas om.
Mycket viktigt!

Kram och ha en fin Måndag!

Svar: Ja det måste komma ut såå viktigt kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :